---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Να θυμηθώ............ να μην ξεχάσω............ Συγκέντρωση στην ΕΑΑΣ Λάρισας την 16η Νοε 2011 και ώρα 18:30 για τις Δικαστικές Διεκδικήσεις μας


 
     Η ενημέρωση (παρουσίαση σε PowerPoint) επί των δικαστικών διεκδικήσεων μας σε σχέση με το τι προσφέρει το κάθε δικηγορικό γραφείο θα γίνει από το συνάδελφο κ. Δούλη Βασίλειο. Η παρουσίαση κατόπιν θα σταλεί σε όλους τους ενδιαφερομένους που έχουν e-mail. 

7 σχόλια:

nikos4 είπε...

Μήπως μπορεί να μου σταλλεί και εμένα στο nikosandeva@gmail.com καθώς είμαι από Κυκλάδες και δεν μπορώ να έρθω εκεί?

Apostolos είπε...

Φυσικά. Παρακαλώ στείλτε μου ονοματεπώνυμο.

xristos είπε...

και εγω δεν μπορω να ελθω γιατι ειμαι μακρια.
Αν μπορειτε να την στειλετε στο mail μου giofkos@gmail.com.
Eυχαριστώ.

Θανάσης είπε...

Μια που είμαι και γω από μακρυά θα με ενδιέφερε αν γίνεται να μου σταλεί και μένα η ενημέρωση.
Το e-mail μου είναι sakis3000@gmail.com

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

κα εγω δεν μπορω ναπαρευρεθω γιατι ειμαι κρητη αν μπορειτε να την στειλετεστο email mou g-xaralamp@hotmail.com ευχαριστω

alexader είπε...

Παρακαλώ όπως μου στείλετε την ενημέρωση στο email: zazarasb@gmail.com καθώς δυστυχώς δεν θα μπορέσω να έλθω (λόγω απόστασης).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Λάμπρος είπε...

Καλημέρα θα ήθελα να μου στείλετε την ενημέρωση στο εμαιλ lampros6@gmail.com Ευχαριστώ.