---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ανέκδοτο - Η καταγωγή (Οι γυναίκες το λένε ανάποδα)

Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τον πατέρα της: -Πώς εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή, μπαμπά; Ο πατέρας της απάντησε: -Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά, κι έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους. Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε την μητέρα της την ίδια ερώτηση. Η μητέρα απάντησε: -Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες, από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι. Το κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στον πατέρα της: -Μπαμπά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους ανθρώπους τους δημιούργησε ο Θεός και η μαμά να μου είπε ότι οι άνθρωποι εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες; Και ο πατέρας της απαντά: -Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. Εγώ σου είπα για τη δική μου καταγωγή και η μαμά σου για τη δική της!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: