---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Άρχισε η καταβολή του ΒΟΕΑ

     6:58 σήμερα το απόγευμα, ημέρα Πέμπτη 21 Φεβ 2013, πήρα το παρακάτω μήνυμα, που αφορά στο ΒΟΕΑ. "Κύριε Αποστόλη, καλησπέρα. Σας ενημερώνω όπως μου είχατε ζητήσει, σήμερα το απόγευμα και συγκεκριμένα πριν λίγο μπήκαν τα χρήματα μου απο το Μετοχικό Ταμείο Στρατού." Στη ΓΕΝΙΚΗ τράπεζα φαίνονται από τώρα, ενώ στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ τράπεζα θα φανούν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα.

9 σχόλια:

Κυριάκος Αντωνιάδης είπε...

Επειδή περιμένουμε και εμείς το βοεα (δικαιούχοι ιανουαρίου) αλλά δεν έχουν μπει τα λεφτά στην τράπεζα μήπως γνωρίζετε αν μπαίνουν τμηματικά ή το έχουν λάβει όλοι?

Apostolos είπε...

Εάν είναι Ιαν 2009, έχετε λογαριασμό στη ΓΕΝΙΚΗ τράπεζα και δεν μπήκε πρέπει να ανησυχείτε. Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ τράπεζα για άγνωστο λόγο μέχρι Κυριακή βράδυ δεν είχε μεταφέρει στους λογαριασμούς των δικαιούχων το ΒΟΕΑ.

Κυριάκος Αντωνιάδης είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας και μπράβο για την ενημέρωση που παρέχετε.

Μια διευκρίνιση για το πολύπαθο Βοήθημα:
Γνωρίζετε εάν καταβάλλεται σε δόσεις ή εφάπαξ το ποσό; Μου κατατέθηκε αλλα... πώς να το πω... δεν πιστεύω στα μάτια μου - κάποιο μηδενικό πρέπει να λείπει!
Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Apostolos είπε...

Γιάννη, δε μ' αρέσει αυτό που βλέπεις. Προσπάθησε να επικοινωνήσεις μαζί τους. Το ΒΟΕΑ κατατίθεται ολόκληρο και από ότι μου είπαν συνάδελφοι παίρνουν σχεδόν όσο περίμεναν.

Unknown είπε...

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Το έχω δρομολογήσει για Δευτέρα. Εάν υπάρχουν περαιτέρω δυσάρεστα ή ευχάριστα θα τα μοιραστώ με τους αναγνώστες σας.

Φιλικά,
Γ.

Unknown είπε...

καλησπερα σας.εχω μια ερωτηση που ελπιζω να παρω θετικη απαντηση.εχω καταθεσει τα χαρτια μου τον μαρτιο του 2010.η ανακοινωση που βγαλανε αναφερει προθεσμια αποστολης δικαιολογητικων εως 28/2/2013.ομως δεν ενημερωθηκα αμεσα και θα τα στειλω αυριο.υπαρχει φοβος μη καταβολης των χρηματων???

Apostolos είπε...

99,999999% όχι. Παρακαλώ να βεβαιωθείτε ότι παραλήφθηκε μέσω αριθμού πρωτοκόλλου.

Unknown είπε...

Σας ευχαριστω παρα πολυ