---> Το παρόν blog έχει σταματήσει να ανανεώνεται από 31 Ιουλίου 2014. Το ΝΕΟ επίσημο blog είναι "http://www.eaas-larisas.blogspot.gr/" <----

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Αν έχεις τέτοιους φίλους ....


Συζητούσαν δυο φίλοι και κάποια στιγμή λέει ο ένας στον άλλον: -Έχεις εξομολογηθεί τώρα τελευταία; -Πού το θυμήθηκες τώρα αυτό ρε; -Ε, πώς! Εγώ θα σου πρότεινα να πας. -Δε θα 'σαι καλά ρε! Από το δημοτικό έχω να πάω. -Ε, να! Σου το ζητάω σαν χάρη. Να απασχολήσεις για λίγο τον παπά, γιατί θέλω να πάω με την παπαδιά. -Πες το ντε! Αν είναι έτσι, να πάω. Και πήγε. Κι όλο θυμόταν και κάποια άλλη αμαρτία, κι άλλη, κι άλλη. Αλλά κάποια στιγμή δεν άντεξε: -Παπά μου, τώρα που ξομολογιέμαι, διαπράττω και νέα αμαρτία. -Τι εννοείς τέκνον μου; -Ε, να! Κάνω πλάτες στον φίλο μου και σε καθυστερώ για να πάει αυτός με την παπαδιά σου! Ήμαρτον! Και ο παπάς ήρεμος: -Η γυναίκα σου ζει;;; -Ναι πάτερ μου!!! -Τρέξε γρήγορα σπίτι σου τέκνο μου...γιατί η παπαδιά έχει πεθάνει εδώ και 2 χρόνια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: